| Mini quizz Tenimyu school life | |
|
+7dragonise makichan tigra Shigure-chan kaidoh20 Crevettola Tezuka-bucho 11 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Tezuka-bucho modératrice, Informatrice et meneuse d'action de l'association
Nombre de messages : 1810 Age : 39 Localisation : A la D-house (Agent des D-boys oblige XD) Date d'inscription : 18/09/2007
| Sujet: Mini quizz Tenimyu school life Mar 1 Jan - 22:25 | |
| Avec mon pseudo : On your first day of school, you met And says his/her classmate is TAKUYAYou belong to section 3which was actually on the __th/rd floor. 13When you entered your room, you saw someone eating dustless chalkAnd suddenly realize that he is Adachi Osamuwho actually sits behind you. Your first subject is BiologyAnd your teacher turns out to be Moriyama EijiYou messed up a lab experiment with your partner Endo YuyaAnd you two cleaned up after class. During lunch, Minami Keisukeinvited you to eat with him and TAKUYAYour last class is Historyand you got a note from Kujirai Kousukesaying that he wanted to have sex with you tonightThe teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Saitou Takumiwalks you home with Endo Yuya dans le test des rendez vous Kujirai m'offrait de la lingerie et là il veut faire des choses pas très nettes avec moi. Ben dit donc il commence à me plaire de plus en plus le petit. T'inquiètes pas Maki je te le laisse ton petit chéri N°2. J'ai mon Yuya donc je suis contente. Certes on fait rater les travaux pratiques et on doit tout nettoyer mais bon je rentre avec lui chez moi Euh... Adachi mange de la craie c'est bien ça??? Avec mon prénom : On your first day of school, you met And says his/her classmate is Endo YuyaYou belong to section 3which was actually on the __th/rd floor. 16When you entered your room, you saw someone strippingAnd suddenly realize that he is Katou Kazukiwho actually sits behind you. Your first subject is AlgebraAnd your teacher turns out to be Tsuchiya YuichiYou messed up a lab experiment with your partner TAKUYAAnd you two cleaned up after class. During lunch, Suzuki Hirokiinvited you to eat with him and Kotani YoshikazuYour last class is Algebraand you got a note from Yanagi Kotarosaying that he likes your cookingThe teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Adachi Osamuwalks you home with Kamakari KentaAlors j'aime celui là aussi. Je mange avec Koni et Zukki J'ai encore mon petit Yuya d'amour. Yanagi me dit qu'il aime ma cuisine (c'est MEGA important ça vu que c'est un bouffeur de première). Je rentre chez moi avec Kenken (mon intouchable N°3 ^^). Euh... cette fois c'est Kazuki qui fait des truc pas nets. Un streap ??? Ils ont fumé quoi avec O-chan??? Pourquoi c'était pas comme ça au lycée | |
|
| |
Crevettola collaborateur de l'association
Nombre de messages : 1178 Age : 33 Localisation : /o/ GLOMP Date d'inscription : 01/09/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Mar 1 Jan - 23:27 | |
| Avec mon pseudo:
On your first day of school, you met zoazig And says his/her classmate is Suzuki Hiroki You belong to section 2 which was actually on the __th/rd floor. 6 When you entered your room, you saw someone stripping And suddenly realize that he is TAKUYA who actually sits behind you. Your first subject is History And your teacher turns out to be Aoyama Sota You messed up a lab experiment with your partner TAKUYA And you two cleaned up after class. During lunch, Araki Hirofumi invited you to eat with him and Kaji Masaki Your last class is Chemistry and you got a note from Kujirai Kousuke saying that he wanted you to tutor him The teacher caught you, who was actually modeya Finally, at departure, Takaguchi yukihiro walks you home with Kaji Masaki
... O______O Hein ?
Zoazig et Modeya c'est les pseudos d'amies à moi O____O Ce truc fait une recherche Google ou quoi? O_____O
XD Takuya mon camarade de chambre et mon partenaire de labo? XD Cool X3 Huhu, manger avec Araki *__* >< J'aime pas Kaji T__T | |
|
| |
kaidoh20 présidente de l'association
Nombre de messages : 1604 Age : 40 Localisation : A la droite de Dieu ! Que dis-je ?! JE SUIS DIEU ! Date d'inscription : 16/09/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Mer 2 Jan - 2:07 | |
| Bon je le refait pour la forme !! (en fait, je m'ennuie mais bon...)
With my pseudo ! On your first day of school, you met illuminations And says his/her classmate is Kamakari Kenta You belong to section 4 which was actually on the __th/rd floor. 15 When you entered your room, you saw someone eating dustless chalk And suddenly realize that he is TAKUYA who actually sits behind you. Your first subject is History And your teacher turns out to be Tsuchiya Yuichi You messed up a lab experiment with your partner KENN And you two cleaned up after class. During lunch, Dori Sakurada invited you to eat with him and Kujirai Kousuke Your last class is Chemistry and you got a note from Minami Keisuke saying that he was secretly a big fan of Barney The teacher caught you, who was actually crevettola Finally, at departure, Aoyama Sota walks you home with Dori Sakurada
Nee, Crevettola, c'est toi ???!!! Oh la chouette !! MDR Hum je prefere la version avec mon prénom...Y a koni dedans mais j'ai la flegme de le copier ! | |
|
| |
Nombre de messages : 1810 Age : 39 Localisation : A la D-house (Agent des D-boys oblige XD) Date d'inscription : 18/09/2007
| Sujet: re Mer 2 Jan - 2:27 | |
| Et ben Kaidoh => Tu fais les TP avec Kenn MDR. Décidement tu te passes plus de lui. Toi aussi Tayuka mange des craies. C'est bien ça qu'il dise?? tu vois quelqu'un qui mange des craies (voui l'anglais et moi ça fait deux) Flemmarde | |
|
| |
Shigure-chan Appat de l'association
Nombre de messages : 1273 Age : 34 Localisation : à la recherche de cosplays~ Date d'inscription : 04/12/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Mer 2 Jan - 2:42 | |
| Avec mon pseudo (Shigure-chan)
On your first day of school, you met And says his/her classmate is Adachi Osamu (nya!) You belong to section 2 which was actually on the __th/rd floor. 2 When you entered your room, you saw someone eating crayons (c'est bon les crayons?) And suddenly realize that he is Aiba Hiroki (*_*) who actually sits behind you. Your first subject is Biology And your teacher turns out to be Gomoto Naoya (fushuu ~) You messed up a lab experiment with your partner Aoyagi Ruito (lol ok xD ) And you two cleaned up after class. During lunch, Adachi Osamu invited you to eat with him and Kamakari Kenta (=3 Shishido-san >_<) Your last class is Music and you got a note from Aoyagi Ruito saying that he wanted to go out with you The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Minami Keisuke (Tezuka-bucho =3) walks you home with Takigawa Eiji (encore un Tezuka? Oo)
lol pas mal =D
avec mon prénom:
On your first day of school, you met And says his/her classmate is Endo Yuya (nyarou!) You belong to section 1 which was actually on the __th/rd floor. 18 When you entered your room, you saw someone singing Barney songs And suddenly realize that he is Washimi Ryo (=_=;) who actually sits behind you. Your first subject is History And your teacher turns out to be Tsuchiya Yuichi (Tuti?Oo) You messed up a lab experiment with your partner Kawaii Ryunosuke (Hiyoshi, ne?) And you two cleaned up after class. During lunch, Kamakari Kenta (encore? xD) invited you to eat with him and Araki Hirofumi (zut! dommage que c'est pas en partenaire de labo xD) Your last class is Geometry and you got a note from Date Kouji (après son sempai...Ootori-kun!) saying that he wanted you to tutor him (si tu veux =D) The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Takigawa Eiji walks you home with Kouji Seto (encore un Kikumaru =3)
Je veux la même chose dans mon lycée TT^TT | |
|
| |
| Sujet: re Mer 2 Jan - 16:03 | |
| Toi Aiba mange des crayons et moi Adachi mange des craies. Ils ont fumé la moquette la dream pair ^^ Fais gaffe à Kenken quand tu mangeras avec lui. C'est un baffeur de première ^^ | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Mer 2 Jan - 22:22 | |
| alors je vient d ele faire
avec mon pseudo kitties On your first day of school, you met candies And says his/her classmate is Aoyagi Ruito You belong to section 3 which was actually on the __th/rd floor. 18 When you entered your room, you saw someone playing Barbie with the teacher And suddenly realize that he is Adachi Osamu who actually sits behind you. Your first subject is Statistics And your teacher turns out to be Katou Kazuki You messed up a lab experiment with your partner Saitou Takumi And you two cleaned up after class. During lunch, Minami Keisuke invited you to eat with him and Yanagi Kotaro Your last class is Trigonometry and you got a note from Takaguchi yukihiro saying that he lives across your house and stalks you everyday The teacher caught you, who was actually lowluh Finally, at departure, Yanagi Kotaroh walks you home with Kotani Yoshikazu
sa tue avec takumi on fait de la chimi et mon prof c'est kato ^__^
bon avec mon prénom sarah On your first day of school, you met And says his/her classmate is KENN You belong to section 4 which was actually on the __th/rd floor. 14 When you entered your room, you saw someone puking into the trash bin And suddenly realize that he is Konishi Hiroki who actually sits behind you. Your first subject is Health And your teacher turns out to be Katou Kazuki You messed up a lab experiment with your partner KENN And you two cleaned up after class. During lunch, Aiba Hiroki invited you to eat with him and TAKUYA Your last class is Health and you got a note from Adachi Osamu saying that he was really gay The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Takaguchi yukihiro walks you home with Minami Keisuke
apparament kato est fait pour être mon professeur lol, mais bon la chimi c'est avec hiroki cette fois lol |
|
| |
kaidoh20 présidente de l'association
Nombre de messages : 1604 Age : 40 Localisation : A la droite de Dieu ! Que dis-je ?! JE SUIS DIEU ! Date d'inscription : 16/09/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Mer 2 Jan - 22:25 | |
| Moi ce qui me fait rire c'est le : Aiba t'invite à manger avec lui et Takuya.
Fuji/Jiroh
Ok, je sors... | |
|
| |
| Sujet: re Mer 2 Jan - 22:31 | |
| Tu manges avec Jiroh et Fuji Et Adachi (Kiku) joue aux barbie avec le prof Mais c'est quoi ces mecs | |
|
| |
tigra membre exécutant de l'association
Nombre de messages : 889 Age : 32 Localisation : avec Wu Chun,Kevin Cheng & Shirota Yuu/吴尊,郑嘉颖 & 城田 Date d'inscription : 23/06/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Mer 2 Jan - 23:18 | |
| Avec mon pseudo(tigra) ca donne:
On your first day of school, you met And says his/her classmate is Kotani Yoshikazu You belong to section 4 which was actually on the __th/rd floor. 5 When you entered your room, you saw someone eating crayons And suddenly realize that he is Konishi Hiroki And your teacher turns out to be Kawaii Ryunosuke You messed up a lab experiment with your partner KENN And you two cleaned up after class. During lunch, Kotani Yoshikazu invited you to eat with him and Minami Keisuke Your last class is PE and you got a note from TAKUYA saying that he likes your cooking The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Adachi Osamu walks you home with KENN
Avec mon prenom(Severine)
On your first day of school, you met And says his/her classmate is Adachi Osamu You belong to section 1 which was actually on the __th/rd floor. 16 When you entered your room, you saw someone eating crayons And suddenly realize that he is Konishi Hiroki who actually sits behind you. Your first subject is Algebra And your teacher turns out to be Gomoto Naoya You messed up a lab experiment with your partner TAKUYA And you two cleaned up after class. During lunch, Suzuki Hiroki invited you to eat with him and Suzuki Hiroki Your last class is English and you got a note from Endo Yuya saying that he wanted to have sex with you tonight The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Kouji Seto walks you home with Date Kouji | |
|
| |
makichan Admin, soigneuse et meneuse d'action de l'association
Nombre de messages : 2429 Age : 38 Localisation : sur un vélo à côté de Kaido en plein footing ^^ Date d'inscription : 01/06/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Mer 2 Jan - 23:29 | |
| Ca fait de super classe, tout ca; alors je tente! Avec mon pseudo: On your first day of school, you met guardgroupie And says his/her classmate is Endo Yuya You belong to section 3 which was actually on the __th/rd floor. 17 When you entered your room, you saw someone staring at a blank wall And suddenly realize that he is Katou Kazuki who actually sits behind you. Your first subject is History And your teacher turns out to be Nagayama Takashi You messed up a lab experiment with your partner Date Kouji And you two cleaned up after class. During lunch, Aiba Hiroki invited you to eat with him and Kotani Yoshikazu Your last class is Economics and you got a note from Adachi Osamu saying that he has a crush on your first period teacher The teacher caught you, who was actually fybabe Finally, at departure, Minami Keisuke walks you home with Araki Hirofumi Mais franchement, c'est quoi ces étages??? j'espère qu'il y a des ascenseurs... Le cours d'histoire semble passionner Kato, mais ca devrait être marrant avec Nagayan. Il préfère le mur mdr Nyo, Date en labo je vais pouvoir lui demander des trucs intimes avec kenken niark niark Oh oh, un repas avec Fuji et Kawamura mdr Mais c'est quoi ces cours quand même. Oh oh le retour! Adachi est intéressé par Nagayan (2 kiku ) Minami et Araki pour le retour à la maison. J'adore lol Avec mon prénom: On your first day of school, you met lannie And says his/her classmate is Kamakari Kenta You belong to section 1 which was actually on the __th/rd floor. 13 When you entered your room, you saw someone hiding under the table And suddenly realize that he is Kaji Masaki who actually sits behind you. Your first subject is Geometry And your teacher turns out to be Nagayama Takashi You messed up a lab experiment with your partner Kamakari Kenta And you two cleaned up after class. During lunch, Takaguchi yukihiro invited you to eat with him and Suzuki Hiroki Your last class is English and you got a note from KENN saying that he eats toothpaste for dinner The teacher caught you, who was actually nien Finally, at departure, Kujirai Kousuke walks you home with Yanagi Kotaroh Eh eh! Maintenant, c'est Kenken ^^ Encore Nagayan en prof, et cette fois-ci, c'est Kaji qui s'ennuie tellement qu'il se planque sous la table mdr Maintenant, deux Oishi pour manger lol Moi, c'est Kenn qui mange son dentifrice au dinner...... Kujirai ^^ deux petits choupis pour le retour lol | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 2:22 | |
| et bin dis donc je suis la seuil a avir pioché takumi saito la classe mon chouchou
mais j'envie celle qui ramène date koji chez elel quand même lol
te plint pas je suis au 18ème étages lol |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 13:25 | |
| Pseudo :
On your first day of school, you met (c'est blanc O_o) And says his/her classmate is Saitou Takumi You belong to section 1 (Section ?) which was actually on the __th/rd floor. 15 When you entered your room, you saw someone eating crayons (...) And suddenly realize that he is Konishi Hiroki who actually sits behind you. Your first subject is English And your teacher turns out to be Nagayama Takashi You messed up a lab experiment with your partner Yanagi Kotaroh And you two cleaned up after class. During lunch, Aiba Hiroki invited you to eat with him and Kaji Masaki Your last class is Chemistry (O.ô) and you got a note from Suzuki Hiroki saying that he can fly (Je lui avais bien dis de pas fumer =/) The teacher caught you, who was actually (vide...) Finally, at departure, Kouji Seto walks you home with Konishi Hiroki
Certaines personnes ont des blancs remplis xD Encore Hiroki (l) Yeah ! XD
Maintenant le prénom =D
On your first day of school, you met (De nouveau vide) And says his/her classmate is Kamakari Kenta You belong to section 3 which was actually on the __th/rd floor. 20 (... ^^') When you entered your room, you saw someone playing Barbie with the teacher (... O_______O entre celui qui bouffe des crayons et l'autre qui dit qu'il peut voler ... ch'uis gâtée =D) And suddenly realize that he is Shiozawa Hidemasa who actually sits behind you. Your first subject is Trigonometry And your teacher turns out to be Wada Masato You messed up a lab experiment with your partner Yanagi Kotaroh And you two cleaned up after class. During lunch, Kouji Seto invited you to eat with him and Kouji Seto (Logique =D Tête à tête ?) Your last class is Health and you got a note from KENN saying that he wanted to have sex with you tonight (Maouh... j'accpete ? refuse ?) The teacher caught you, who was actually (whiiiiteuh !) Finally, at departure, Saitou Takumi walks you home with Yuu Shirota (Bien entourée ! xD)
xD Bien interessant tout cela =D |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 14:00 | |
| NON TU RAMENE TAKUMI CHEZ TOIIIIIIIIIIIIIIIIII IL MA TROMPER NONNNNNNNNN
par contre je veux bien des cours particulier avec wada moi, et oui des lacunes en trigonométrie (vane perverse que je suis) tu fais mieux que moi pour els étages bonne chance si l'assenceur est en pane |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 14:06 | |
| ..... T____T My god ! J'savais qu'il fallait que je perde un minimum de poids mais qund même !
Bah, Taku me portera *voit le bon côté des choses*
T'as qu'à venir ma chère =D J't'invite volontiers ! xD |
|
| |
Invité Invité
| |
| |
dragonise vice-présidente et stratège de l'association
Nombre de messages : 2266 Age : 37 Localisation : under a sky with lot of star Date d'inscription : 09/09/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 14:56 | |
| On your first day of school, you met And says his/her classmate is Aiba Hiroki You belong to section 1 which was actually on the __th/rd floor. 8 When you entered your room, you saw someone puking into the trash bin And suddenly realize that he is TAKUYA who actually sits behind you. Your first subject is Physics And your teacher turns out to be Wada Masato You messed up a lab experiment with your partner Yanagi Kotaroh And you two cleaned up after class. During lunch, Saitou Takumi invited you to eat with him and Aiba Hiroki Your last class is Biology and you got a note from Kouji Seto saying that he wanted to have sex with you tonight The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Kujirai Kousuke walks you home with Nagayama Takashi
pas mal sa XD wada en prof vive c'est fesses!!
apparament takuya a vomi dans un casier XD j'ai louper mon experience avec yanagi XD mdr seto koji sont mot excellent quelle pervert XD kitties ton prof c'est kato sa te rappel rien? ton rêve XD
2ieme
On your first day of school, you met And says his/her classmate is Yuu Shirota You belong to section 3 which was actually on the __th/rd floor. 4 When you entered your room, you saw someone stripping And suddenly realize that he is Wada Masato who actually sits behind you. Your first subject is History And your teacher turns out to be Ryo Washimi You messed up a lab experiment with your partner Kawaii Ryunosuke And you two cleaned up after class. During lunch, Kaji Masaki invited you to eat with him and Dori Sakurada Your last class is Music and you got a note from Aoyagi Ruito saying that he wanted you to tutor him The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Date Kouji walks you home with Aoyama Sota
moi je suis une feignasse pas trop d'étage XD
me suis fait choper avec un mot de ruito XD j'ai rater mon experience avec kawaii | |
|
| |
asuna Admin, trésorière et secrétaire de l'association
Nombre de messages : 1000 Age : 38 Localisation : à se faire chiez tellement sa vie n'a aucun sens Date d'inscription : 30/05/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 15:24 | |
| je profite de la pause déjeuner pour le faire >_< (enfin XD)
donc avec mon pseudo : On your first day of school, you met And says his/her classmate is Date Kouji You belong to section 2 which was actually on the __th/rd floor. 7 When you entered your room, you saw someone stripping And suddenly realize that he is Katou Kazuki who actually sits behind you. Your first subject is Statistics And your teacher turns out to be Kawaii Ryunosuke You messed up a lab experiment with your partner Saitou Takumi And you two cleaned up after class. During lunch, Date Kouji invited you to eat with him and Adachi Osamu Your last class is Trigonometry and you got a note from Kouji Seto saying that he wanted you to tutor him The teacher caught you, who was actually Finally, at departure, Kujirai Kousuke walks you home with Kimeru Et avec mon prénom : On your first day of school, you met epilady And says his/her classmate is Kamakari Kenta You belong to section 4 which was actually on the __th/rd floor. 9 When you entered your room, you saw someone eating dustless chalk And suddenly realize that he is Saitou Takumi who actually sits behind you. Your first subject is English And your teacher turns out to be Aoyama Sota You messed up a lab experiment with your partner Yanagi Kotaroh And you two cleaned up after class. During lunch, Dori Sakurada invited you to eat with him and Saitou Takumi Your last class is Biology and you got a note from Katou Kazuki saying that he wanted to have sex with you tonight The teacher caught you, who was actually kitiara Finally, at departure, Saitou Takumi walks you home with Takigawa Eiji | |
|
| |
| Sujet: re Jeu 3 Jan - 19:18 | |
| Eh ben c'est du jolie tout ça, après on dira que c'est nous les perverses. De vrai pervers ces mecs Kenn avec Taaho-chan (si tu décide de pas accepter je suis partante ). Koji avec Drago et Kato avec Asuna ... Eh là vous pouvez faire un échange Yuya avec Tigra et moi avec Kujirai :twitching: là y'a comme un petit pb dans l'énoncé s'il te plait Tigra je pourrais récupérer mon petit ami. On est dans le même groupe de TV, on rentre ensemble chez nous... le mot de Kujirai c'était juste une erreur de parcours | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 19:49 | |
| Tezu-chan : Je me réserve ces clés ... elles me paraissent extra. Je t'en ferai faire des doubles va =P
Asuna : Te rince pas l'oeil ma grande ! XD (Katou qui se déshabille nan mais... *w*) *derrière la porte avec un appareil photo* |
|
| |
| Sujet: re Jeu 3 Jan - 22:55 | |
| Taaho-chan => J'adore Kenn mais je te le laisse si tu le veux (qu'est ce que je suis gentille quand même ...Euh attends tu veux me filer ses clés Bah je les veux bien remarque Nan je l'adore mais je te le laisse je préfère mon Yuya Asuna aurait surement préféré avoir son petit Koji-kun que de voir Kato se déshabiller | |
|
| |
Nombre de messages : 2429 Age : 38 Localisation : sur un vélo à côté de Kaido en plein footing ^^ Date d'inscription : 01/06/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 23:18 | |
| C'est sur que l'on préfére que ca soit nos intouchables, mais il ne faut pas non plus gacher des occasions pareilles | |
|
| |
asuna Admin, trésorière et secrétaire de l'association
Nombre de messages : 1000 Age : 38 Localisation : à se faire chiez tellement sa vie n'a aucun sens Date d'inscription : 30/05/2007
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 23:31 | |
| Je suis totalement d'accord | |
|
| |
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Jeu 3 Jan - 23:35 | |
| *prends Asuna bras dessus bras dessous* Allons mater niark niark Qui aime ca nous suive! | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life Ven 4 Jan - 1:13 | |
| je vous les laisses tous mais laissé moi takumi et ruito ne les violé pas rendez els moi |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Mini quizz Tenimyu school life | |
| |
|
| |
| Mini quizz Tenimyu school life | |
|